سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/4/21
3:50 عصر

پروژه اکسل حسابداری انحرافات

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد

این پروژه به ترتیب زیر در محیط اکسل آماده شده است

صورت مسئله

روش دو انحرافی

روش سه انحرافی

روش چهار انحرافی

 

در زیر میتوانیید نمایی از محیط پروژه را مشاهده نمایید

 

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/4/21
3:49 عصر

پاورپوینت آسانسور و پله برقی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پاورپوینت آسانسور و پله برقی دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پاورپوینت آسانسور و پله برقی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آسانسور و پله برقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آسانسور و پله برقی :

پاورپوینت آسانسور و پله برقی

فایل پاورپوینت آشنایی و بررسی آسانسورها و پله های برقی در سازه ها،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

آسانسور:
وسیله ای است متشکل از کابین و معمولا وزنه تعادل و اجزاء دیگر که با روشهای مختلفی مسافر(نفر) یا بار ویا هر دو را در مسیربین طبقات ساختمان جابجا میکند .

پله برقی:
وسیله است جهت جا بجای افراد در طبقات غیر هم سطح می با شد که نسبت به آسانسور حجم جا بجای مسافر بیشتری را دارد و دراماکن عمومی نظیر فرودگاه مترو پایانه و... کاربرد دارد .

پاورپوینت آسانسور و پله برقی
فهرست مطالب :
تاریخچه آسانسور
تعریف آسانسور
انواع آسانسور
اجزا آسانسور
سیستم های فراخوانی آسانسور
کابین
طراحی و آماده سازی محل آسانسور
نحوه جانمایی آسانسور بر اساس تعداد کابین
سازه و دیواره هاو سقف چاه آسانسور
درهای طبقات،درها ودریچه های اضطراری و بازدید
برق اضطراری
پله برقی
انواع پله برقی
طرح کلی پله برقی
قسمت های مختلف پله برقی
فضای باز در ورودی و خروجی پله برقی
آرایش های مختلف پله برقی
زاویه شیب پله برقی
ویژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی
مشخصات فنی پله برقی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 36 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/4/21
3:48 عصر

مقاله پل سزان

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پل سزان دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پل سزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله پل سزان

 شرح حال از پل سزان

 تابلو ها

 چشم اندازاوور

پرتره شوکه

لاله هاوسیب ها

پیک نیک;

پرتره نقاش ازخود

منظره خلیج

مون سنت ویکتوآر

ورق بازان

طبیعت بی جان باسیب وپرتقال

کاج بزرگ;

منابع و مآخذ

پل سزان

نقاشیهای پخته سزان درنگاه نخست ازعلایق انسانی تهی می نماید.هنرش رانیزدروهله اول دررنگپردازی وترکیب بندی می یابیم.اوباشکلهاورنگ های سیبهاوچهره هاودرخت های بی زبان خودباهمان جدیتی رفتارکرده است که استادان پیشین درباره موضوعی پرابهت بکارمی بردندتاآن رابیشتربه رخ بکشند.اشاره های قلم موی اودنیایی تصویری می سازندکه درآن نیروهای کلانی رادرکارمی بینیم.دراین دنیاسکون وحرکت،وناسازی وهمسازی،ازمهمترین جنبه های چیزهاست.درعین حال بهترین ویژگی های سرشت سزان درآثارش به سخن درمی آیند:پایبندی ودرستی ذهنی حساس واندیشگرونیرومند

هنراوهنرمردی است که باادراکاتش زندگی می کندوخودراباآرامش دراین دنیای تصویری غرق می کند،هرچنداغلب برانگیخته است.ازانجاکه این هنرازمانگاهی متمرکزوطولانی طلب می کند،نوع تجربه اش به موسیقی می ماند-امانه همچون هنری جاری درزمان،بلکه به عنوانی هنری نیازمنددقت بسیار،که تنهاپاره ای ازآثارآهنگسازان بزرگ طلب می کند

هنرسزان که اکنون چنین آشناست،درروزگارخودبدعت عجیبی بود.پلی بودمیان تصویرسازی کهن باوفاداریش به موضوعهای زیبایاچشمگیر،ونقاشی«انتزاعی»جدیدکه هماهنگی اثرگذارتکه های رنگ است بدون آنکه چیزخاصی نشان دهد.عکس جاهایی که اوبه تصویرمی کشیدنشان می دهدکه تاچه اندازه به موضوع وفاداربود.هرچنددست خودرادرترسیم جزییات بازمی گذاشت،کلیت هریک ازمنظره های اوبی گمان تصویری ازمکانی است که نقاشی می کرد،باحفظ روح توضیح ناپذیرآن.ولی کارسزان تنهابازنمایی دنیای مشهودنیست.بازآفرینی آن است باضربه های قلم مو،که درمیانشان بسیارندضربه هایی که هیچ شیءخاصی نمی سازندامابرای هماهنگی کلی ضروریند.اگرتکه رنگ اوپاره ای ازطبیعت است(درخت،میوه)یابخشی ازاحساس (سبز،قرمز)عنصری ساختمانی هم هست که احساسهایااشیاءرابه هم می پیوندد.آنچه کل ازخودبه مانشان می دهد،ازیک سودنیایی است عینی،رنگارنگ وگوناگون وهماهنگ،وازسوی دیگرآفریده بسامان ذهن تیزونوآوری که سخت به روندکارخودآگاه است.سیب،چنان که یک نابیناحس می کند،توپروگردودارای وزن می نماید؛ولی این مشخصات باتکه های ملموسی ازرنگ تحقق می یابدکه هریک ازانهاضمن ایجاداحساسی بصری،ماراازتصمیم ذهن وکاردستی آگاه می گردانند.دراین فرایندپیچیده،که درشرح ناقص مامانندتلاش فیلسوفی که می کوشددرتجربه ماازچیزهاهم به عینیات وهم به ذهنیات دست یابدبیش ازحدمتفکرانه می نماید،نفس همیشه حضورداردامادرحالت تعادلی میان حس کردن ودانستن،یامیان ادراکاتش ویک فعالیت تنظیمی عملی،درحالی که باچیرگی یافتن برچیزی برفراسوی خوددرواقع بردنیای درون خودچیرگی می یابد

برای تحقق بخشیدن به این آمیزش طبیعت ونفس،سزان می بایست روش تازه ای برای نقاشی ابداع می کرد.ضرباتی ازرنگهای بازراکه درنقاشیهای امپرسیونیستهااجسام رابه فضاونورتجزیه می کردوپوسته ازنقاط درخشان پدیدمی آورد،سزان برای ساختن شکلهای جسیم به کاربست،اونظام پرسپکتیوی هنرسنتی راسست کردوفضای تصویرراشبیه دنیایی ساخت آفریده شده باطراحی آزادوخرده خرده فراهم آمده باادراکات پیاپی ونه یکباره نمایان گشته دریک نگاه هماهنگ کننده همچون درپرسپکتیوهندسی حاضروآماده نقاشی عهدرسانس.کجی اجسام عمودی وبریدگی های سطوح انتقال بخش های یک لبه افقی مقطع به ایجاداثرجستجووتعدیل دایم شکلهاکمک می کند.سزان باآزادی وظرافت،افزون براین گونه های زیبا،خطهاواتصالات ومماسهاوگسلهای موازی بسیاری به کاربردکه کمک می کندعناصری که چیزهای واقع درسطوح عمقی مختلف رانشان می دهند،باهم درطرح واحدی گردآیند.خطی ازیک دیواردرخطی ازدرخت امتدادمی یابدکه عقبترازآن است.انحنای یک درخت درپیش زمینه توازی دقیقی باخط محیطی کوهی دردوردست پیدامی کندکه برروی بوم درزیرآن قرارمی گیرد.باچنین تمهیداتی شبکه شکلهای رنگی،یکپارچه تروملموسترمی گرددبدون آنکه بعدووزن اجسام ازدست برود.این تمهیدات نقطه عزیمت نقاشی انتزاعی بعدی است که بیشترازکارکردساختمانی ضربات قلم موی سزان پیروی می کندتاازرنگ آنها.ولی درآثاراوشکلهاولوبسیارانتزاعی جلوه کنند،ضربه های قلم نه هرگزنمادین است ،نه تزیینی ونه قراردادی.تابلو،سرانجام،یک تصویراست،تصویری که موضوع به نمایش درآمده راشکوه ای تازه می بخشد

روش سزان هدف پیش بینی شده ای نداشت که اوپس ازرسیدن بدان بتواند به آسانی شاهکاربیافریند.هنراونمونه جستجووبالندگی بی وقفه است.اوباخودونیزرسانه اش کشاکش داشت واگرسنتی ترین آثارسزان این گمان راپدیدمی آوردکه کناره جویی اودستاوردی آرمانی وقهرمانانه،ونظمی برخاسته ازچیرگی برهرج ومرج انگیزه هاست،درآثاردیگروی تلاطم خطهاورنگهاازوجودکشمکش هاخبرمی دهد.درنخستین تابلوهای اوکه درسالهای 1860درزادگاهش اکس  ودرپاریس نقاشی کرده است،غالبابدخلق وخشن،خام امانیرومند،وهمواره نوآوراست-به حدی که باهمه ناپختگیش جلوه های اکسپرسیونیستی قرن بیستم راپیش بینی می کند.این هنرآغازین سرشارازناآرامی است.امپرسیونیسم باسوق دادن سزان جوان به سوی طبیعت،اوراازهوس های مزاحم نجات داد.برایش یک روش نمایش فراهم آورد،همراه بالذت ازنورورنگی که جای رنگ های اندوهباردوره شورشی پرشورش راگرفت.ولی تصویرهای امپرسیونیستی وی درمقایسه باآثارامپرسیونیستی دوستش پیسارو،یامونه،عموماسنگین تروپیراسته تروپرتضادتراست.اوبرخلاف این مردان همیشه به ترکیب بندی آثارخودسخت مقیدبودوازجوانی درآن استعدادی استثنائی داشت.مادرزاددرترکیب بندی استادبودودرآثارخودازنظربزرگی شکلهاوعلاقه مندی به ایجادتعادل یاتغییردرعناصرسنگین رویارو،بااستادان بزرگ سده های شانزدهم وهفدهم خویشاوندی داشت.نظمی که اومی آفریند،حساب خشک طبق عادتی نیست.نشانه های آشکاری داردازخودانگیختگی وگرایشی که خلقی چیره،چه درجهت آرامش وچه درجهت تنش،آن راتحمیل کرده است.پاره ای ازواپسین آثاراوبه اندازه تصویرهای شورانگیزسالهای جوانیش سودازده است،بااین تفاوت که نه بهیمیت یاخشونت انسان بلکه طبیعت براشفته یادورافتاده ای رابرحسب خلق اونشان می دهد.شادی بسیاری گاه دراثاربازپسین وی رخنه می کندوتصویری که قدیمترازآنهابابرهنگان گلاویزدردست است که صریحترازنقاشیهای وی ازجمجه هاوصورت های گنگ ازبارعاطفی این روح خجول دردمنداماقوی خبرمی دهد.همچنین درواپسین آثاروی می توان دامنه هنری راکه این دنیای بزرگ احساس رادرتصاویری باشکوه می گنجاندبه چشم دید

آموزنده است که تابلومنظره خلیج ازلستاک اورابایکی ازنخستین آثارمونه به نام ساحل سنت ادرس مقایسه کنیم،که آن نیزبه خشکی ودریاوآسمان وساحلی دردوردست تقیسم شده است.درکارمونه رنگ های این بخش های بزرگ ازلحاظ درخشندگی وخلوص نسبی به هم نزدیکند.سبزابی دریارنگ لطیفی است.آسمان به رنگ خاکستری مایل به آبی است باابرهایی کمی صورتی .ساحل ماسه ای به رنگ خاکستری گرمی است بامایه های زردکمرنگ.پریده رنگی یاخاکستری رنگی خاصی برهمه این رنگ هاچیره است،که ظرافت خاصی داردوسرچشمه افسون اثیری کاراست

درتابلوسازان تقسیمات بزرگ منظره رارنگ هایی که ازنظرشدت ودرجات ازدامنه وسیعی برخوردارندتقویت می کنند.دریاآبی سیری است کاملاهمخوان بانارنجی خشکی پیشزمینه وآبی سبزروشن آسمان.رنگ روشن این آسمان برسبزهای تندروی ساحل قرمزونارنجی انگشت تأکیدمی نهد.زوج آبی ونارنجی درون خشکی،تضادی بسیارشدیدتراززوج آسمان وساحل آبی وبنفش دوردست است

درتابلومونه ساحل پیشزمینه وآسمان تفاوت چندانی ندارند.تفاوت های بخش های بزرگ تابلوبایکدیگرظریفتراست.چندرنگ مایه تنددرچندنقطه کوچک پراکنده محدودمی شودوقوی ترین تک رنگ ،آبی قایق بیرون ازاب درسمت راست است.پهنه های بزرگ پیرامون آن همه خنثی ورنگپریده می نمایند.حتی درآثاربعدیش که مونه یکسره ازرنگ های درخشانتربهره می گیرد،دامنه تضادبخش های بزرگ همچنان محدوداست:آبیهای خالص درکنارسبزهای خالص قرارمی گیرد.اصل حاکم برکاراوبه طورکلی همان که بودمی ماند.بیشترین تضادرنگ هاجابه جادرلکه های کوچک است ورن گهای پهنه های بزرگ کنارهم،رنگهای کنارهم طیفند،بادامنه ای نسبتامحدود.درنسخه جدیدتری ازمنظره ای مانندساحل سنت ادرس تمایزچهارپهنه ازاین هم کمتراست

بااین تفاوت دررنگ،شیوه برخوردباشکلهانیزمتفاوت می کند.درنقاشی سزان،همبستگی دریاوخشکی راچون شکلهای متقابل درگیری بی رنگ احساس می کنیم.این شکلهای مکمل معکوس راکه شباهتی کلی به یکدیگردارند،تضادهای شدیدی دررنگ هایشان موکدمی سازد.درتابلومونه این مثلثهاکمترمشخص وکمترمتصلند.علت سستی پیوندآنهانه تنهارنگ های رقیق وبافت های متفاوت ماسه وآب بلکه همچنین تضادهای پراکنده شدیدترشان بااجسام کوچک واقع برروی آنهاست-بادبانهای مایل به قرمزتیره روی دریای سبزپریده رنگ،وقایق های آبی وقهوه ای روی ماسه.درمنظره خلیجازلستاک تضادعمده آب وخشکی درراستای یک خط شیب دارمشترک رامدارج ظریف رنگ های فراسوتقویت می کند.آسمان وساحل دوردست که باهم مستطیلی ماننددریاوخشکی پیشزمینه می سازند،دوتوده افقی موازیندبارنگ های کمترمتضاد

می توان گفت رنگ های سزان سنگینترازرنگ های مونه است.همین رادرباره شکلهانیزمی توان گفت.اوسطح بوم راطوری تقسیم می کندکه خشکی ودریاجای کمی برای آسمان شفافی باقی می گذارندکه پس نشینی آنهاراپی می گیردوواقع درصفحه ای دارای شیب روبه بالای انهابه نظرمی رسد؛درحالی که درتابلومونه آسمان باارزش بیشتروابرهای رنگارنگش بالای سربیننده قرارمی گیردوبرمنظره چیره گی می یابد.خشکی ودریای سزان بخش بزرگتری ازکل رادربرمی گیرد،اریب،قویتراست،وموازنه تعلیق بیشتر،وشکلهاتنش عمیقتری دارد.آب اوسنگین است؛خشکی رامی بردوفرورفتگی خط ساحل راپرمی کند.دریای مونه نیم شفاف ولطیف وسبک است ؛قایقی که درساحل است،آب کم عمق رابرش می دهد،وآب راکه به آسانی امتدادمی یابد،خط محدب ساحل رابالامی برد

نقاشی سزان توان بیشتروماندگاری خودرامرهون استفاده ازاین نیروهای کلان رنگ وشکل است،درحالی که کارمونه ظرافت وآنیت خودراازتضادهای ظریفش می گیرد.نگاه مونه به چیزهای کوچکی است که شکلهای پیوسته بزرگ رامی شکندیاقطع می کنند،همانندناظرمنفعلی که ازآشفتگی ناشی ازوقوع نامنتظریاهیجان انگیزلذت می برد.ازاین روست پراکندگی بخش هاوعلاقه به سطوح ظریف وبی شکل ماسه وابر.سزان نیزبه ظرافت هاوجزئیات توجه داردامابیشتر،شکوه منظره است که مجذوب ومتأثرش می سازد

می گویندمونه به جریان تغییرات ظاهری توجه دارد،درحالب که سزان جنبه فارغ اززمان چیزهارانقاشی می کند.ولی تابلوسزان نیزتصویری ازمنظره ای درساعت معین ازروزاست ونورومحیط زیبای ساحل مدیترانه راباامانتداری بسیاربه نمایش می گذارد.هردونقش تلألورنگ هارامی جویند؛ولی مونه دمی رابرمی گزیندکه فضا یانورنیروی مستقلی می شود وشفافیت وارتعاش خودرابرکل منظره تحمیل می کند واجسام رابه ملخص های مبهمی درواسطه هواونورتقلیل می دهد،حال آنکه سزان درهواونورشرایطی برای وضوح وغلظت چیزهامی یابد.مونه وسزان مانندیکدیگربادرک خاصی ازواسطه پیش می روند،که برای مونه منبع یامعادل حال وهوایی همه شمول است،حال آنکه سزان نوررازمینه جاودانی حساسیتهایی می بیندکه باآنهامی توانددنیایی پایدارورنگارنگ چیزهارابازسازی کند

گرچه سزان مانندامپرسیونیستهامستقیماازطبیعت نقاشی می کرد،بیشتربه هنرصوریتری می اندیشیدکه درلوورازآن ستایش می کردوآرزوداشت آثاری به هماهنگی باشکوه آثاراستادان پیشین بیافریند.اودرسخنانش درباره نقاشی بارهاازپوسن به عنوان یک نمونه هنرمندبزرگ نام می برد.نه شیوه قرن هفدهمی ترکیب بندی بلکه کمال ونظم آن ازسزان دل می برد.به گفته خودش می خواست پوسن راازطبیعت بازافرینی کند،یعنی قالب های نقاشی رادرمنظره پیش رویش بیابدوهستی رابارنگ آمیزی طبیعیتری برپایه ادراک مستقیم رنگ هاونوربه نمایش بگذارد.درداستانی ازدورانتی،رمان نویس مدافع امپرسیونیستها،که پس ازمرگش درسال 1881به چاپ رسید،امپرسیونیستی هست که بارنگ های تابناک رسوایی ازیک اثرپوسن درلوورنسخه برمی دارد

آنچه مادرمنظره های پوسن کلاسیک می نامیم،تاحدی باعنایت به مفهومی ازدرام است،درحالی که سزان مارابه تأمل درسکون دنیایی صرفابصری وامی داردکه همه رویدادهای انسان ازآن حذف شده است.درتابلویی ازپوسن به نام پولوفموس ساکنان اساطیری منظره درپیشزمینه لمیده اندوبرخی ازانان مانندتماشاگران تئاتربه رویدادمی نگرند.اگرخودرادرجای این تماشاگران بگذاریم،چشممان ازنیمکت های سنگی آنهامتوجه کوهی می شودکه غول برفرازش نشسته ونی لبک می زند.سزان نیزدرنقاشی خوداز«مون(کوه)سنت ویکتوآر»تصویری ازیک قله مرکزی درمیان درختان به دست می دهد.ولی درحالی که پوسن صحنه راهمانندیک رویدادنمایشی ،متمرکزبرپیکری مسلط،ومحاط درمنظره ای که محیط طبیعی آن راتشکیل می دهد،آراسته است،پشم اندازگشاده سزان راگویی ناظرمتحرکی ازیک دیدگاه منحصربه فردیاآنی دربیرون منظره برگزیده است.منظره اودارای درختانی درپیشزمینه است که شکلهای ناقصی هستندوانهاراچشم قابگیرناظرقطع کرده است.درسمت راست،شاخه های بزرگ به موازات انحنای افق،عرض آسمان راطی می کنند.ولی دراین چشم اندازکه چیزهای دورونزدیک-اجسام واقع درمحل استقرارناظرواجسام تحت اشراف او-راباتضادوتوافق به یکدیگرپیوندمی دهد،هیچ گذرگاهی میان پیشزمینه ودوردست وجودندارد.بیننده دراین منظره زندگی نمی کندوچیزی درآن رخ نمی دهدکه به اوربط پیداکند.اوبالای پیش زمینه معلق است واندیشه گرصرفی است که طبیعت سراسربرایش یکی است.این جادوگانگی تحرک وتأمل به سختی اجازه خودنمایی می یابد.اگرکوه بلنددوردست برعکس درختان پیشزمینه ازآرامش ونیروی متوازن ایدئالیبرخوداراست،به عنوان جسمی کانونی باسایه روشن یاتقارن وسیع شکلهای اطراف موردتأکیدقرارنگرفته است،همچون درنقاشی پوسن که حتی محوربدن غولش رابالبه درخشان لکه ابری که پژواک زیبای درختان است مشخص می کند.درتابلوپوسن بیننده ایدئال به اجسامی که نگاه می کندنزدیکتراست.منظره،صحنه باشکوهی برای انسان است.خانه ای طبیعی است که اودرآن هم بازیگراست وهم بیننده.اینجاانسان باتاج برگ غارش به درختان مانندمی گرددوغول وحشی به صخره تشبیه می شود.منظره سزان نسبت به بیننده تنهای آن خارجی است ،بیننده ای که آگاهانه تردرآن غورمی کندوپی بهترین دیدگاهی می گرددکه درآن بتواندازمیدان دیدخودبیرون بماند.بااین همه فضای اونهایتاجزومنظره است؛وتأمل اوگوئی مشمول کل موردتأمل است،ازطریق شکل ناقص  وحاشیه ای درختان پیش زمینه که باناآرامیشان آشفتگی بیننده ای رانشان می دهند که آرامش چشم اندازدوردست رافیصله کشاکشهای خودمی یابد

تابلوها

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/4/21
3:47 عصر

مقاله تأثیر مسلحکردن با میلههای فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS)

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون دارای 31 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون :

توضیح:
در ترجمه متن پیوست موارد ذیل قابل ذکر است:
1- در برخی موارد به منظور رساتر نمودن مفهوم جمله و ضمن رعایت امانتداری در اصل متن برخی توضیحات داخل پرانتز آورده شده و در پایان کلمه مترجم با حرف م گذاشته شده- این موارد جزء اصل متن نیست و می‌توانید در بازنویسی آنها از حذف یا از آنها استفاده کنید.
2- توضیحات و تصاویر و نمودارهای با مداد روی اصل متن انجام شده است.
3- در ابتدای متن(Steelwires ) میله‌های فولادی و از اواسط متن مفتول‌های فولادی استفاده شده که به نظر صحیح‌تر می‌آید.
4- در سراسر متن اصطلاح Bone Shaped Short به صورت BSS و Conventional Straight Short به صورت CSS آمده که در ترجمه هم به همین صورت استفاده شده
استحکام و دوام بتون مسلح شده با میله‌های فولادی استخوانی شکل (Bone- Shopad)

خلاصه مطالب
در این تحقیق و مطالعه ما از طریق آزمایش تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.
نتایج تست‌های خمشی چهار قطعه‌‌ای آشکار ساخت که کاربرد میله‌های فولادی BSS در مسلح نمودن بتون آنرا مستحکم‌تر، بادوام‌تر، و مقاومت‌تر در برابر ترک خوردن، نسبت به بتون‌های مسلح معمولی که در آنها از میله‌های فولادی کوتاه و صاف(CSS ) استفاده گردیده می‌باشد.
میله‌های فولادی (BSS) باعث تقویت بیشتر بتون در برابر ترک خوردن از طریق هدایت این لوله‌ها( در بتون) و قفل‌شدن مکانیکی آنها در ناحیه بین انتهای کروی شکل و پهن شده و بافت ترد و شکننده بتن می‌گردد.
در نمونه‌های بتن مسلح شده با (BSS) قبل از فورپاشی نهایی ترک‌های طولی متعددی ایجاد گردید در حالیکه نمونه‌های بتون مسلح شده با (CSS ) و یا غیرمسلح، ترک خوردن در ناحیه مرکزی شروع و تا فروپاشی کامل نمونه گسترش یافت. میله‌های فولادی (BSS) بصورت پلی در ناحیه ترک عمل نموده و در نهایت تغییر شکل( دفرمه‌شدن) و فروپاشی نهایی اتفاق می‌افتد.
همچنین ترکهای ثانویه ایجاد شده در بافت قالب بتونی به صورت خطوطی از ناحیه مرکزی انتشار می‌یابد که باعث استحکام و دوام این ساختار می‌گردد. در حالیکه در مورد نمونه‌هایی که از (CSS) استفاده شده بود میله‌ها براحتی از بافت قالب( بتونی) بدون دفرمه‌شدن( تغییر شکل اساسی) خود میله‌ها و بتون اطراف میله‌ها، از بافت اصلی خارج گردیدند.
بنابراین عملکرد میله‌های (CSS) حتی نزدیک به عملکرد میله‌های (BSS) در ارتباط با تقویت و دوام نبودند.


1- مقدمه
بتون غیرمسلح دارای توان انبساطی( یا کششی) پایین و استحکام کم می‌باشند.
این ساختار متداول معمولاً در زیرساختارهای مهندسی سیویل( راه و ساختمان) از قبیل پیاده‌روها ، خیابانها، بزرگراهها، استادیوم‌ها وپلها و فونداسیون خانه‌ها بکار می‌رود.
تنش‌های حرارتی که توسط تغییرات دما و نیز تنش‌هایی که در اثر استفاده بوجود می‌آیند غالباً سالهای بعد از ساخت این ساختارها ایجاد ترک در آنها می‌گردد.
ویژگی‌های مکانیکی خاص که برعملکرد ساختار بتونی اثر می‌گذارد شامل مقاومت در برابر ایجاد اولین ترک حداکثر استحکام و دوام می‌گردد.
در کاربرد بتونی که ایمنی نقش اساسی و حیاتی ایفا می‌کند از قبیل پل‌ها و ساختمانهای مسکونی از میله‌های فولادی دارای استحکام بالا بمنظور مسلح نمودن بتون برای ایجاد مقاومت در برابر ترک و تقویت استحکام و دوام کلی آن استفاده می‌گردد.
در هر حال در این روش میله‌ها بوسیله دست به یکدیگر متصل( وصل) می‌گردند تا قبل از ریختن بتن ساختار فولادی محکمی ساخته شود که در مجموع هزینه نیروی کار وزمان ساخت را افزایش می‌دهد.
استفاده از رشته‌های کوتاه و صاف فلزی شیشه‌ای یا پلیمر نیز در سالهای اخیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند که با موفقیت کمی همراه بوده‌اند.
استفاده از میله‌های فولادی کوتاه (CSS) هزینه آرماتوربندی را کاهش داده و ویژگی‌های مکانیکی بتون را افزایش می‌دهد.
ویژگی‌ بارز فیبرهای(CSS) این است که بطور مستقیم با مواد تشکیل دهنده بتون مخلوط شده و بنابراین هزینه نیروی کار و نیز زمان اجرا را کاهش می‌دهند.
موادی که با فیبرها( یا یسم‌های فولادی) مسلح می‌شوند در چند دهه گذشته مورد بررسی و مطالعه عمیق قرارگرفته‌اند.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/4/21
3:46 عصر

بررسی نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

بررسی نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی دارای 164 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

 

بخشی از فهرست پروژه بررسی نقش مهندسی Piping در پروژه های ساختمانی

فهرست

مهندسی Piping سه شاخه کلی را شامل می شود

مرحله اول:

مرحله دوم:

مرحله سوم:

Line List

لیست تجهیزات (Equipment List)

Piping Specification

Plot Plan

طراحی لوله

سازه

مهندسی برق

مهندس ابزار دقیق

مهندسی سیستم ها

زمان بندی و کنترل پروژه

ساخت

برآورد هزینه

استفاده کارفرما

نقشه های طراحی Piping

نقشه های ایزومتریک Piping

ایزومتریک ساپورت

نقشه های بازرسی تیم در حال سرویس

Material of Piping

پارامترهای فرمول

Line Direction Change

استانداردهای زانویی عبارتند از:

موارد استفاده از Bend

شیرها (Valves)

انواع شیرهای نوع دروازه ‌ای (Gate Valves)

شیرآلات کلاس بندی نشده

None return valve: هر نوع شیر یکطرفه.

Sampling valve: شیری کوچک جهت تخلیه سیال.

سوارخهای پیچ در فلانچ ها

 

مقدمه
مهندسی Piping سه شاخه کلی را شامل می شود:
1) Material of Piping
2) Supporting & Stress Analyse
3) Design
در این جا به بررسی مدارک مورد نیاز برای شروع یک پروژه در یک واحد فرآیندی می پردازیم هر پروژه شامل سه بخش و یا سه مرحله می باشد که شرکتهای مجری انجام پروژه براساس نوع فعالیت تقسیم بندی می شوند. سه بخش کلی پروژه عبارتند از:
1) Engineering 2) Procurment 3) Construction
مرحله اول: بخش مهندسی یا همان بخش طراحی انجام پروژه می باشد.
مرحله دوم: تهیه ابزار آلات لازم برای انجام پروژه می باشد.
مرحله سوم: ساخت و ساز پروژه می باشد.
شرکتهای مختلف بنا به نوع فعالیت به شرکتهای EPC یا EP و یا PC تقسیم بندی می شوند عمده شرکتهای معتبر در این صنعت از نوع شرکتهای EPC هستند.
در این مرحله به معرفی نقشه ها و مدارک مورد نیاز برای انجام یک پروژه می‌پردازیم.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >