سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/1/15
10:34 عصر

تحقیق انژکتورها

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق انژکتورها دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق انژکتورها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق انژکتورها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق انژکتورها :

دستگاههایی که از آنها جهت پودر کردن مایعات استفاده می‌شود (انژکتورها و پودرکننده‌ها) دارای کاربردهای گسترده‌ای در صنعت می‌باشند. علی‌رغم ساختمان بسیار متفاوت، انژکتورها را می‌توات بنابر کاربردشان، طبقه‌بندی نمود. انژکتور دستگاهی است برای تبدیل مایعات به قطرات ریز فراوان و پخش این قطرات درفضای مورد نظر. تجزیه مایع مکا نیزم پیچیده‌ای دارد و به عوامل خارجی و داخلی بسیاری وابسته است. به طور کلی این تجزیه از سطح مایع و بواسطه نیروهای ائرودینامیکی شروع می‌شود که اندازه بزرگی آنها به سرعت جریان و غلظت گاز بستگی دارد. نیروهای آئرودینامیکی سعی در درهم شکتن و متوقف ساختن جریان دارند، اما نیروهای کشش سطحی در مقابل آن مقاومت می‌کنند. ازآنجا که عوامل خارجی در اکثر مواقع، عواملی تعیین کننده در تجزیه جریان به شمار می روند، به هنگام طبقه‌بندی انژکورها، با انتقال مایع به محیطهای گازی متفاوت را به طور اختصاصی مورد بررسی قرارداد.
‏روشهای متفاوتی برای اتمیزاسیون مایع وجود دارد. در روشی اول پودرکردن (ووش مکانیکی) مایع به خارج و به محیط گازی ساکنی جریانی می‌یابد. در روشی دوم (روش پنیوماتیک) مایه به آهستگی وارد جریان گاز متحرک می‌شود. باین ترتیب درروش اول از انرژی سیستیک مایع، و در روش دوم از انرژی سینتیک گاز استفاده می‌شود. همچنین میتوان از حالت ترکیبی این دو روشی بهره برد. بهنگام استفاده از روش الکتریکی که روشی سوم تجزیه است، جریان مایع در یک میدان مغناطیس قرار می گیرد. تحت تاثیر این جریان در سطح مایع تغییراتی از فشار به ومجرد می‌آید که شکل جریان را از پین برده، باعث کاهش استحکام و در نتیجه ازهم پاشیدگی آن شده و تولید قطره میکند. در تصویر 1-1 ‏طبقه‌بندی دستگاهی پودرکردن مایعات داده شده است. ساده‌ترین انژکتور که برای پودر کردن از روشی مکانیکی استفاده می‌کند، دارای نازلی با دهانه استوانه‌ای شکل است که مایع از ‏آن به خارج جریان می‌یاد و نزدیک به قسمت بالائی با زاویه کمی، مخروط پاشش را تشکیل می‌دهد. در صورتی که نازل، شکاف‌دار ساخت شود، به هنگام خروج جریان از انژگنور نوار مسطحی از مایع تشکیل می‌شود.
‏یکی از انواع انژکتور که با جریان مایع کار می‌کند، انژکتور با جریانهای برخوردی میباشد. از نقطه برخورد دو جریان، مایع بصورت شعاعی به بیرون پاشیده میشود و پس از تشکیل نوار به قطرات ریزی تبدیل میشود. در انژکتور نوع ضربه‌ای جریان مایع که از نازل به بیرون راه می‌یابد، با دیواره کوچک و محکمی برخورد میکند. در این زمان امت که پدیده تفرق صورت می‌گیرد. در انژکتورهائی که با نیروی کریز از مرکز کار میکنند، مایعی که در محفظه چرخش، چرخش مورد نظر را بدست آورده است، به شکل نوار باریکی از نازل خارج شده و مخروط پاشش را تشکیل می‌دهد. نوار بدست آمده تحت تأئیرمحیط گازی اطراف و سایر اغتشاشات به قطرات ریز تبدیل میشود. در انژکتورمای گازی یا پنیوماتیک جریان مایع به آهستگی وارد جریان شدید گاز میشود. در سطح تمامی گاز و مایع امواج ناپایداری تشکیل می‌گردد و جریان از هم پاشیده شده و به قطرات ریز تبدیل میشود. جریان یا نوار مایع میتواند تحت زاویه‌ای خاص به سمت جریان شدید گاز هدایت شود. در این هنگام مایع بواسطه جریان هوا شکل خود را از دست داده و به قطرات ریز تبدیل میشود. در انژکتورهای چرخشی، نوار مایع باریکی که به هنگام چرخش دیسک یا استوانه به وجود می‌آید، استحکام خود را از دست داده و از هم باشیده می‌شود. در انژکتورهای آکوستیک که انرژی خود را از مایع بدت می‌آورند، نوار مایع تحت تاثیر نوسانات عمودی غشاء آلتراسونیک (ماوراء صوت) قرار گرفته و شکسته می‌شود. بر سطح مایعی که به سمت غشاء مرتعش آلتراسون جریان دارد، امواج عمودی به وجود می‌آید که بر اثر آن ناپایداری ایجاد شده و سطح مایع شکسته می‌شود. در انژکتورهای آکوستیکی که انرژی خود را از کاز به دست می آورند، جریان (نوار مایع) که از روزنه یا شکافی بیرون می‌آید، تحت تاثیر ارتعاشات آکوستیک گازی قرار می‌گیرد که این ارتعاشات بوسیله منبع مولد موج تولید میشود.
‏حال به بررسی زمینه‌های مختلف کاربرد این دستگاهها می‌پردازیم. از انژکتورهای روزنه‌ای یا شکافی در موتورهای پیستونی درون‌سوز استفاده می‌شود. در نتیجه فشار زیاد سوخت مایع به منگام ورود و زاویه کم مخروط پاشش، استفاده از این نوح انژکتورها در توربین گازی و موتورهای جت بامشکل همراه است. این نوع انژکتورها را همچنین در وسایل آتش‌نشانی تعبیه می‌نمایند. انژکتورهای نوع ضربه‌ای رادرمحغظه موتورهای توربین گازی به کار می‌برند. از انژکتورهای گریز ازمرکز در محدوده وسیعی در دستگاههای جدیدی که با توربین گازی کار می‌کنند، موتورهای جت محفظه ‏احتراق ابزارآلات صنایع شیمیائی ‏بسیاری از وسائل دیگر استفاده شود
گسترش وسیع کاربرد انژکتورهای گریز از مرکز، به خاطر سادگی ساختمان قابل اطمینان بودن و مؤثر بودنشان دو پودر کردن مایعات و قابل حصول بودن چتر پاششی دلخواه در آنهاست. از انژکتورهای چرخشی به طور اعم در صنایع شیمیائی جهت پودر نمودن مایعات مختلف و سوسپانسیونها استفاده می‌شود. انژکتورهای گازی یا پنیوماتیک درموتورهای دروسنوز همچون کاربراتورها و موتورهای جت و نیز در دستگاههای مختلف صنعتی به کار گرفته می‌شوند. اما برای بدست آوردن کیفیت مطلومب پودر شدن در موتورها ناگزیر از حجم هوای بسیاری هستیم که در این صورت باید کمپرسور مکمل تعبیه ‏شود و سیستم پیچیده‌تر گردد. انژگتورهای آلتراسونیک در دستگاههای مختلفی نظیر راکتورها و خشک‌کن‌ها به کار برده می‌شوند.
‏سیتمهای پودر کردن ااکتریکی مایعات نیز جای خود را را در بخشهای مختلف صنعت از جممله رنگرزی به روش پودر کردن و خشک کردن مواد باز نموده‌اند. که در این حالت حجم تجهیزات الکتریکی زیاد می‌شود. بر اساس طبقه‌بندی روشهای تبدیل مایعات به پودر می توان به نتیجه گیریهای زیر دست یافت.
1-مایع درست قبل از پودر شدن باید دارای چنان شکلی از جریان باشد که در آن حالت انرژی سطحی به بیشترین میزان خود برسد. به عبارت دیگر باید دارای چنان شکل ناپایداری باشد که به سرعت متلاشی گردد.
2-‏در تمامی روشهای بررسی شده، جهت پودر کردن مایع، عمل اتمیزاسیون مایع، مربوط به از بین رفتن پایداری سطحی جریان چه در شکل استوانه‌ای و چه نواری آن است. همچنین پیدایش امواج ناپایداری در بالادست جریان در این کار تأثیر بسزائی دارد.


دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/1/15
10:33 عصر

مقاله بهینه سازی شرایط استخراج ازادیرکتین از مغز دانه چریش به کم

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بهینه سازی شرایط استخراج ازادیرکتین از مغز دانه چریش به کمک روش سطح پاسخ (rsm) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی شرایط استخراج ازادیرکتین از مغز دانه چریش به کمک روش سطح پاسخ (rsm) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی شرایط استخراج ازادیرکتین از مغز دانه چریش به کمک روش سطح پاسخ (rsm)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی شرایط استخراج ازادیرکتین از مغز دانه چریش به کمک روش سطح پاسخ (rsm) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: همایش ملی صنایع غذایی

تعداد صفحات: 10

چکیده:

آزادیرکتین به عنوان عامل ضد مالاریا و ضد سرطان معرفی شده و بدلیل خاصیت حشره کشی و دارویی مورد توجه محققین قرارگرفته است گیاه چریش منبع اصلی این ماده معرفی گردیده است جایگاه اصلی این گیاه کشور هند م یباشد و از آن به عنوان داروخانه گیاهی نامبرده شده است اکثر بخشهای گیاهی درخت چریش دارا ی ترکیباتی با مصارف ضدعفونی کنده ضد ویروسی ضد تب ضد سرطان و حشره کش می باشد. بهینه سازی فرایند استخراج متداول آزادیرکتین با استفاده از طرح مرکب مرکزی و متدولوژی رویه ی سطح پاسخ دراین پژوهش از طرح مرکب مرکزی به منظور بررسی تاثیر همزمان نسبت متانول به ماده جامد V/W 5-15 زمان 8-16 ساعت و نسبت دی کلرومتان به ماده جامد V/W 10-16 برراندمان استخراج آزادیرکتین از مغز دانه چریش بهره گرفته شد. روش سطح پاسخ جهت یافتن حالت بهینه برهمکنش فاکتورها و برآورد بهترین شرایط فرایند با حداقل تعداد آزمایش قابل اجراست جهت تعیین میزان آزادیرکتین از روش استخراج مرحله ای به کمک حلال استفاده شد و میزان جذب به کمک دستگاه اسپکتروفتومتری اندازه گیری گردید.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/1/15
10:32 عصر

مقاله سیستم کنترل اتوماتیک برای حفاظت نیروگاه های برق آبی به وسی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله سیستم کنترل اتوماتیک برای حفاظت نیروگاه های برق آبی به وسیله شیرهای پروانه ای واقع در کانال اصلی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیستم کنترل اتوماتیک برای حفاظت نیروگاه های برق آبی به وسیله شیرهای پروانه ای واقع در کانال اصلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیستم کنترل اتوماتیک برای حفاظت نیروگاه های برق آبی به وسیله شیرهای پروانه ای واقع در کانال اصلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیستم کنترل اتوماتیک برای حفاظت نیروگاه های برق آبی به وسیله شیرهای پروانه ای واقع در کانال اصلی :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی سد و نیروگاههای برق آبی

تعداد صفحات: 9

چکیده:

این سیستم میتواند از صدمات احتمالی ناشی از خرابی کانال انحرافی و یا هرنارسایی اساسی دیگر در سیستم که ممکن است به واحد بر قآبی زیرزمینی ما آسیب برساند، جلوگیری کند از آنجا که در کشور ما تعداد اینگونه نیروگا ههای زیر زمینی بر قآبی در حال افزایش است. لذا استفاده از این سیستم بسیار کاربردی و حیاتی است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/1/15
10:31 عصر

مقاله تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات و رفتار خزشی سوپر

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات و رفتار خزشی سوپر آلیاژ INدر738 دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات و رفتار خزشی سوپر آلیاژ INدر738 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات و رفتار خزشی سوپر آلیاژ INدر738،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات و رفتار خزشی سوپر آلیاژ INدر738 :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: نهمین سمینار ملی مهندسی سطح و عملیات حرارتی

تعداد صفحات: 10

چکیده:

دراین تحقیق تاثیر عملیات حرارتی بلند مدت بر خصوصیات فاز رسوبی y در سوپر آلیاژ پایه نیکل in_738مورد بررسی قرار گرفته است.عملیات پیرسازی نمونه ها در دمای 850 درجه سانتیگراد و بمدت زمانهای مختلف تا 1000 ساعت انجام شد.در نهایت انجام آزمایشهای مکانیکی چون خزش و تست سختی برروی تمامی نمونه ها صوذت پذیرفت.نتایج مطالعات میکروسکپ های نوری و الکترونی روبشی نشان میدهد که فرایند رشد رسوبات y از یک رابطه خطی پیروی میکنند.چنین رفتاری را میتوان با استفاده از تئوری lswتوجیه کرد.همچنین انجام آزمایشهای تنش_گسیختگی نشان داد که رابطه مانکمن _ گرانت از قدرت خوبی برای پیش بینی عمر خزشی آلیاژ برخوردار است.با استفاده از نرخ کرنشی بدست آمده از مطالعات متالوگرافی و جایگزینی آن با حداقل نرخ خزشی مرحله دوم در رابطه مانکمن- گرانیت میتوان عمر باقیمانده نمونه ها را با استفاده از مشاهدات متالوگرافی بدست آورد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

96/1/15
10:30 عصر

ارائه راهکار به منظور رویارویی با اثرات خوردگی و آلودگی بر تجهیز

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

ارائه راهکار به منظور رویارویی با اثرات خوردگی و آلودگی بر تجهیزات شبکه توزیع دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه راهکار به منظور رویارویی با اثرات خوردگی و آلودگی بر تجهیزات شبکه توزیع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه راهکار به منظور رویارویی با اثرات خوردگی و آلودگی بر تجهیزات شبکه توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه راهکار به منظور رویارویی با اثرات خوردگی و آلودگی بر تجهیزات شبکه توزیع :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی پژوهش‌های نوین در علوم مهندسی

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

تجهیزات صنعت برق در مناطق جنوبی کشور به خصوص استان خوزستان به دلیل اتمسفر خورنده، خاک حاوی نمک های مختلف، درجه حرارت بالا و طولانی بودن فصل گرما به مدت بیش از 6ماه در سال و بالا بودن رطوبت هوا وبروز پدیده های خاص جوی از جمله مه غلیظ و پدیده ریزگردها طی سال های اخیر، تولید و بهره برداری از شبکه برق را با شرایط خاص روبرو کرده است و خسارات زیادی را تحت دو عامل خوردگی و تغییر خواص مواد بر اثر وجود آلاینده ها متحمل شده است. که این آلودگی ها به طور مستقیم بر کاهش قابلیت اطمینان شبکه توزیع اثر می گذارد .از جمله معضلات تجهیزات برقی می توان به تخریب تیرهای بتونی، خوردگی هادی های آلومینیومی، خوردگییراق آلات و نشستن آلودگی برروی سطوح ایزولاسیون و کاهش فاصله خزشی منطقه، عبور جریان نشتی برروی مقره ها اشاره نمود. آسیب های وارده به تجهیزات باعث کاهش تولید، عملکرد ناخواسته تجهیزات و بالا رفتن انرژی توزیع نشده می گردد. در این مقاله خوردگی اتمسفری پوشش فلزی در محیط خورنده و عملکرد انواع مختلف مقره ها بر بررسی رفتار جریان نشتی آن ها مورد ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادات اجرایی درخصوص رفع معضلات ایزولاسیون در مناطق آلوده ارائه می گردد

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >