سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/3/13
3:55 صبح

مقاله رایگان آزمایش رنگرزی پشم و ابریشم با رنگزای طبیعی مازوج دا

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله رایگان آزمایش رنگرزی پشم و ابریشم با رنگزای طبیعی مازوج دار ( پوست انار )در2 دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رایگان آزمایش رنگرزی پشم و ابریشم با رنگزای طبیعی مازوج دار ( پوست انار )در2 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رایگان آزمایش رنگرزی پشم و ابریشم با رنگزای طبیعی مازوج دار ( پوست انار )در2،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رایگان آزمایش رنگرزی پشم و ابریشم با رنگزای طبیعی مازوج دار ( پوست انار )در2 :

وسایل مورد نیاز :
بشر (به عنوان حمام رنگرزی )، همزن ، دما سنج ،پیپت ، پیست ، استوانه مدرج ، هیتر ، رنگزای متال کمپلکس ، اسید سولفوریک ، آب مقطر، کالای پشم و ابریشم ، پوست انار ، سولفات آهن ، سولفات مس ، کلرور قلع ، زاج سفید .

هدف از ازمایش :
بررسی اثر دندانه های مختلف بر فام حاصله از پوست انار و ثبات شستشویی .

تئوری آزمایش :
در بشرهای شماره 7 تا 10 به مقدار یکسانی پوست انار میریزیم (50%) . در این ازمایش دندانه دادن و رنگ کردن را بصورت همزمان انجام میدهیم و در بشر ها از دندانه های مختلفی استفاده میکنیم .
مقدار دندانه هم در همه حمام ها یکسان و به مقدار 5 درصد است و با توجه به اینکه درصد موجود دندانه ها 5 است مقدار آنها را بدست می آوریم . نوع کالا هم 0.1 gr ابریشم و 0.1 grپشم است.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید