سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/3/12
11:38 عصر

فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فواید برگزاری دوره های آموزشی IT برای معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

مقدمه
در عصری که هر روز با تغییرات ودگر گونی های شدید مواجه هستیم موفقیت برنامه هاسی آموزشی و پرورشی بستگی کامل با شایستگی معلمان عالم و متخصص و متعهد دارد . شعار آشنایی که بسان ضرب المثل تا کنون از فرمایشات رسول اکرم ( ص ) در زبان مردم است : زگهواره تا گور دانش بجوی می باشد که هیچ وقت مثل امروز سر لوحه فعالیتهای آموزشی قرار نگرفته است . توسعه سرمایه انسانی به افزایش سطح دانش و معلومات ، مهارتها و فنون و استعدادهای کلیه آحاد جامعه اطلاق می گردد که از طریق مختلف عملی می گردد .
متداول ترین راه تحقق این هدف از طریق آموزش و پرورش رسمی است که از دبستان آغاز شده و تا تحصیلات عالی ادامه دارد . توسعه نیروی انسانی از طریق آموزشهای مجدد آموزش ضمن خدمت ، کار آموزی و آموزش بزرگسالان و عضویت در گروه های سیاسی و مذهبی عملی می گردد .

منابع
1- شیر کوند ، اکبر و هدایتی ، آذری ، ابوالفضل ، کاربر و کامپیوتر ، تهران : انتشارات دانشگاه پیام نور ، 1383
2- نادری ، عزت الله و سیف نراقی ، مریم ، روشهای تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی ، تهران : انتشارات دفتر تحقیقات و بدر ، 1381
3- مدیریت و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ، اداره کل آموزشهای ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش ، 1369

مرجع مورد استفاده پایان نامه تحصیلی
1- بابازاده ، کبری ، آموزش ضمن خدمت و تایید آن در کارایی معلمان ، دانشگاه پیام نور قزوین ، 1379
2- فاضل ، مریم، کارایی آموزشهای ضمن خدمت ، دانشگاه پیام نور قزوین ، 1380

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید