سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/4/21
4:3 عصر

پاورپوینت سازمان های قرن 21 9 اسلاید pps

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : 9

قسمتی از محتوی ورد

 

تعداد اسلاید : 9 صفحه

www.
feslamieh.
blogfa.
com 1 سازمانهای قرن 21 فاطمه اسلامیه دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی www.
feslamieh.
blogfa.
com 2 سازمانهای شبدری Shamrock Organizations برگ اول: هسته حرفه اى و متخصص افرادی باصلاحیت، حرفه اى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند.
این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى که سازمان را از رقباى آن متمایز مى سازد، برای سازمان ضروری اند و رکن اصلى سازمان مى باشند.
برگ دوم: مقاطعه کاران و پیمانکاران شرکتهایی هستند که با سازمان قرارداد می بنـدند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها و خدمات سازمان را انجام می دهند.
برگ سوم: نیروی کار انعطاف پذیر شامل نیروهاى قراردادى، پاره وقتها، نیمه وقتها، کارگران موقتى و فصلى و همه کسانى که به صورت پروژه اى براى سازمان کار مى کنند، هستند که در دورانهـای اوج کار برای رفع نیاز سازمان استفاده می شوند.
www.
feslamieh.
blogfa.
com 3 سازمانهای یادگیرنده Learning Organizations سازمان یادگیرنده سازمانی است که در آن افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی است که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند.
به اعتقاد « سنگه » تحقق سازمان یادگیرنده مشروط به تحقق همزمان 5 اصل مهارتهای فردی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی می باشد.
www.
feslamieh.
blogfa.
com 4 ابداع کننده عبارت « سازمان بدون مرز »: « جک ولش » رئیس هیات مدیره جنرال الکتریک بود که قصد حذف کردن مرزهای عمودی و افقی و همچنین سدهای بیرونی بین شرکت، مشتریها و عرضه کنندگان را با GE داشت.
در « سازمان بدون مرز » هیچ یک از مرزهای افقی، عمودی، خارجی و جغرافیایی، محدود و محصور نمی شود.
« سازمان بدون مرز » تلاش می کند تا : زنجیره فرماندهی را از بین ببرد، حوزه یا قلمرو کنترل از میان برداشته می شود و تیمهایی که دارای استقلال و اختیار عمل هستند، جایگزین دوایر می شوند.
در « سازمان بدون مرز » مدیریت با برداشتن مرزهای عمودی سلسله اختیارات را در سطح افقی گسترش می دهد.
سازمانهای بدون مرز Boundaryless Organizations www.
feslamieh.
blogfa.
com 5 یک سازمان مرکزی کوچک که بر اساس قرار دادهایی برای تولید، توزیع، بازار یابی و سایر وظایف حیاتی به سایر شرکتها متکی است.
سازمان شبکه ای به معنی ساده، شبکه ای از سازمانهاست که دارای مرزهای منعطف، استقلال کاری بالاو برنامه ریزی استراتژیک بوده و در آنها چندین هدف مورد توجه است.
در سازمان شبکه ای، قدرت رقابتی افزایش می یابد و خاصیت هم افزایی سبب می شود که در مجموعه سازمانها نسبت به بهره برداری از فرصتهای موجود، توانمندی بیشتری بوجود آید.
سازمانهای شبکه ای Network Organization www.
feslamieh.
blogfa.
com 6 سازمانهایی هستند که در آن گروهی از افراد با هم کار میکنند تا مشکلات کسب و کاری را برطرف کرده یا یک فرایند جدیدی را تعریف و تدوین کنند و بعد از ای

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید