سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/1/15
11:13 عصر

تعیین عوامل موثر بر مدیران سازمانها در فرایند تصمیم گیری مالی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تعیین عوامل موثر بر مدیران سازمانها در فرایند تصمیم گیری مالی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل موثر بر مدیران سازمانها در فرایند تصمیم گیری مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل موثر بر مدیران سازمانها در فرایند تصمیم گیری مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل موثر بر مدیران سازمانها در فرایند تصمیم گیری مالی :


سال انتشار : 1392

نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی (با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

در سازمانها ، یک مدیر مالی مسئول نظارت و بررسی گزارشات مالی، حسابداری، و هر نوع تجزیه و تحلیل مالی می باشد . همچنین او بر تدوین استراتژیهای مدیریت وجوه نقد و آئین نامه های مالی نظارت دارد. بنابراین تبیین جایگاه مدیریت مالی در سازمانها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این تحقیق درصدد شناسایی عوامل موثر بر نقش مدیران در فرایند تصمیم گیری مالی در سازمانها استان کردستان است. دوره ی زمانی این تحقیق سالهای 1392 - 1391 و روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. برای جمع آوری داده ها، 900 پرسشنامه بین مدیران و کارکنان بخش مالی سازمانهای نیمه دولتی استان کردستان توزیع گردید. برای تایید نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگراف-اسیمرنوف و برای بررسی همبستگی متغیرها از آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردید. سپس داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. طبق یافته های تحقیق، از پنج فرضیه تحقیق، سه فرضیه تایید و دو فرضیه رد شدند. بدین معنی که بین جایگاه مدیریت مالی در چارت سازمانی، نوع سیستم مدیریتی (متمرکز، غیر متمرکز) و سابقه مدیریتی با نقش مدیران مالی در فرایند تصمیم گیری رابطه معنی داری وجود دارد. اما بین سطح تحصیلات و جنسیت با نقش مدیران مالی در فرایند تصیمیم گیری رابطه معنی داری وجود ندارد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید