سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/1/15
10:48 عصر

تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولیدپراکنده با ا

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولیدپراکنده با استفاده از اندازه گیری فازورهای ولتاژ و جریان پست اصلی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولیدپراکنده با استفاده از اندازه گیری فازورهای ولتاژ و جریان پست اصلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولیدپراکنده با استفاده از اندازه گیری فازورهای ولتاژ و جریان پست اصلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولیدپراکنده با استفاده از اندازه گیری فازورهای ولتاژ و جریان پست اصلی :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی و سومین همایش ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

در این مقاله روشی جهت تعیین محل خطا در سیستم های توزیع در حضور منابع تولید پراکند ارائهمیشود. در روش ارائه شده با ثبت مقادیر فازورهای ولتاژ و جریان در پست اصلی و تجزیه و تحلیلمدارات توالی مثبت، منفی و صفر سیستم، بخش خطادار در سیستم توزیع شناسایی شده و فاصلهمحل خطا از پست اصلی محاسبه میشود. روش پیشنهادی قابل اجرا در سیستم توزیع دارای منابعتولید پراکنده با سطح نفوذ بالا و مقادیر مختلف مقاومت های خطا، می باشد. نتایج حاصل از بررسیانواع خطا بر روی سیستم در حضور منابع تولید پراکنده، کارآمدی روش پیشنهادی را نشان میدهد.جهت شبیه سازی، روش مورد نظر بر روی یک سیستم توزیع نمونه با استفاده از نرمافزار EMTPانجام گرفته شده است. جهت پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار MATLAB استفاده شده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید