سفارش تبلیغ
صبا ویژن

95/12/30
2:50 عصر

مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری :

مقاله تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز و زمستان 1388 در نشریه مهندسی برق و الکترونیک ایران (انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران) از صفحه 9 تا 18 منتشر شده است.
نام: تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس های راداری
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تابع خودهمبستگی بایاس شده
مقاله زمان ورود پالس
مقاله سیستم پشتیبان جنگ الکترونیک
مقاله مدولاسیون فاصله تکرار پالس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در یک محیط پرتراکم جنگ الکترونیک سیگنال های راداری زیادی وجود دارند. یک رادار می تواند دارای مدولاسیون ها و مقادیر فاصله تکرار پالس متنوعی باشد. شناسایی و تعیین این مدولاسیون ها و مقادیر تکرار پالس در سیستم پشتیبان جنگ الکترونیک بسیار مهم است. در این مقاله روشی برای تخمین مقدار سطوح فاصله تکرار پالس ارایه و بررسی شده است. همچنین، بسط ریاضی تابع خود همبستگی بایاس شده انواع رشته فاصله تکرار پالس به دست آورده شده است و با استفاده از خواص تابع خود همبستگی بایاس شده رشته فاصله تکرار پالس و خوشه بندی سلسله مراتبی آن، روشی جدید برای تشخیص مدولاسیون فاصله تکرار پالس و مقدار سطوح آن پیشنهاد شده است. با استفاده از شبیه سازی عملکرد روش ارایه شده بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید