سفارش تبلیغ
صبا ویژن

97/3/13
3:52 صبح

سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی :

سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی

 

در سال 1337 در «نجف آباد» یکی از شهرهای استان« اصفهان» دیده به جهان گشود.

در سن سالگی ، پس از تحصیلات دوره دبیرستان در صف مبارزین در جبهه‌های جنوب« لبنان» حضور پیدا کرد و مبارزه با استکبار و اشغالگران را آغاز نمود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی جزو اولین کسانی بود که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوسته و از فرماندهان شجاع ، پر انرژی ، مدیر و خلاق بود . حکم مسوولیت‌های زیادی را از دست مبارک مقام معظم رهبری دریافت کرد. با شروع جنگ تحمیلی ، با یک گروه نفره در جبهه‌های آبادان حضور یافت و مبارزه را با دشمن متجاوز آغاز کرد. در پایان جنگ تحمیلی همین گروه نفره بافرماندهی شهید« کاظمی» به یکی از لشکرهای قوی و مهم سپاه (لشگر زرهی 8نجف اشرف )تبدیل شد . با بکارگیری سلاح‌های به غنیمت گرفته شده از عراقی‌ها که به صدها تانک و نفربر و توپخانه و ماشین آلات جنگی بالغ می شد.

با پیدایش جرقه های انقلاب اسلامی دوشادوش ملت به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداخت و در بیست و سومین بهار زندگی خود، در اوایل سال 59 به کردستان رفت تا با رزمی بی امان، دشمنان داخلی انقلاب را سرکوب نماید. او دوران جوانی خود را با لذت حضور در جبهه های نبرد از کردستان گرفته تا جای جای جبهه های جنوب در صف مقدم مبارزه با دشمنان کشور در سِـمت هایی چون: دو سال فرماندهی جبهه« فیاضیه»در« آبادان»، شش سال فرماندهی لشکر 8 نجف وپس از جنگ نیز یکسال فرماندهی لشکر 14 امام حسین(ع)، هفت سال فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و قرارگاه رمضان و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی سپاه را به عهده داشت.

پیام رهبر معظم انقلاب وفرمانده کل قوا

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان شهادت گون سردار رشید اسلام سرلشکر احمد کاظمی و تعدادی از سرداران و افسران سپاه در حادثه هواپیما، این جانب را داغدار کرد.

این فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی نظیر بود.

اسامی شهدا سانحه

1-سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی فرمانده‌ی نیروی زمینی سپاه

2-سردار سرتیپ پاسدار سعید مهتدی جعفری فرمانده‌ی لشکر ‌27 محمد رسول‌الله

3- سردار سرتیپ پاسدار سعید سلیمانی معاون عملیات نیروی زمینی سپاه

آثارباقی مانده از شهید

وصف یاران سفر کرده / به روایت شهید احمد کاظمی

راستی از کدامشان بگویم، از شهید اربابی، که 6 ماه قبل از شهادتش برای من نامه نوشته بود که من 6 ماه دیگر شهید می‌شوم، یا از شهید زینلی، که 3 روز قبل از شهادتش مجروح شده بود و ترکش خورده بود به یکی از قسمتهای گردنش، و وقتی به او گفتم آقای زینلی چه شده است گفت: احمد کمی اینطرف‌تر خورده انشاء الله همین روزها جای اصلی می‌خورد و همین هم شد، دیگر چه؟

نوع فایل:word

سایز:17.2 KB

تعداد صفحه:8

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

97/3/13
3:51 صبح

پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو :

 

 

توضیحات:
پرسشنامه سنجش نیازهای مازلو، در قالب فایل word، شامل 64 گویه و 5 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده.

این پرسشنامه در سال 1373 توسط حمید اصغری پور به منظور سنجش نیازها در اشخاص به روش تحلیل سوال ساخته شده است و شامل 64 سوال دو گزینه ای با گزینه های بلی و خیر است، برخی سوال ها به شکل مثبت و برخی به شکل منفی طرح شده اند و به نحوی طرح شده اند و به نحوی در پرسشنامه قرار گرفته اند که پاسخ دهنده نمی تواند روش یکنواختی را در پاسخ دادن به سوال ها دنبال کند. 64 سوال موجود در مقیاس 5 نیاز اساسی را با تعدادی سوال مورد سنجش قرار می دهند که عبارتند از نیازهای فیزیولوژیک، ایمنی، محبت، احترام و خودشکوفایی.



 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

97/3/13
3:50 صبح

تحقیق در مورد پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق در مورد پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم ‌ دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم ‌ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم ‌،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم ‌ :

مبحث سوم- پیشرفت صنعت و تاثیرات آن بر کاهش جرایم
1- بالا رفتن سطح رفاه ، بهداشت و آموزش عمومی
2- پیشرفت های صنعتی و تکنولوژیک و کمک به افزایش امنیت در مقابل جرم
نتیجه گیری

پیشرفت صنعتی جوامع و ارتباط آن با جرم
مقدمه :
بشریت در طول تاریخ زندگی خود بر این سیاره ادوار مختلف و متفاوتی را پشت سر گذارده است و همواره در گمان خود رو به سوی فردایی بهتر داشته است که شاید این روند، ریشه ی در گرایش کمال گرای انسان داشته باشد که او را وادار به جنبش و حرکت برای ترقی و تعالی جسم و جان و دنیا و عقبای خود کرده

است. طبیعت ارزشمدار انسان در تمام دوران ثابت بوده است اما مصادیق عینی این ارزش ها در بسیاری از عصرها برایش مشتبه شده است و موجب طریق در بیراهه ها گشته است همچنان که در دوران ما و در عصر تجدد و با پیشگیری اصول متجدد (Modernism) بشر راه دیگری نسبت به راه اسلاف خود در پیش گرفت که انقلابات عظیمی در این راستا شکل گرفت (نظیر انقلا بهای فرهنگی ، علمی، صنعتی، اجتماعی و ;) و بشر این بار با چنگ زدن در دامان علم،‌ بر این شد که مشکلاتش را به کمک اکسیر علم رفع کند از این رو این دوره را ، دوره رواج علم گرایی (Scientism) می توان نامید. در زمان اوج و جوانی این جریانات بود که اگوست کنت فیلسوف پوزیتیوسیت فرانسوی ادوار زیستی بشر را به سه دسته ی اصلی تقسیم نمود:

1- دوره ی اسطوره 2- دوره ی مذهب 3- دوره علم و خرد
اکنون که سرعت پیشرفت های علمی و صنعتی شتابی خیره کننده گرفته است دیده می شود که پدیده های منفی انسانی و اجتماعی مانند تنهایی (Loneliness) و جرم (crime) نیز در همین راستا هر روزه رشد داشته اند به طوری که این فکر را به ذهن بیننده القا می کنند که شاید ارتباط عمیقی بین این پدیده های هم سو وجود داشته باشد منظور اصلی این تحقیق نیز بررسی این ارتباط می باشد.

 

الف- پیشرفت و توسعه
این مفهوم از مفاهیم وارد شده در زبان ما می باشد و می توان گفت که در گذشته دور حتی اگر وجود این لفظ را متصور باشیم مطمئنا مفهوم امروزی آن را نداشته است زیرا به اعتقاد برخی از جامعه شناسان این مفهوم (توسعه) مفهومی مدرن و متجدد است که در دوران سنت وجود نداشته است زیرا به رغم این افراد دوران سنت دوره ی سکون و اینایی بوده است و این دوران تجدد است که خاصیت دینامیک و روان دارد که ابتدا در فکر و ایده نمایان شد و سپس خود را به دنیای خارج آورد. پیرو آن جمله: فکر جدید، دنیای جدید را می سازد نه دنیای جدید، فکر جدید را.

پس توسعه یعنی بست یافتن باز شدن ، پیشروی ، ارتقاء، که در بعضی جهات آن با مفهوم رشد نزدیک است و دیوید یمانه در کتاب «تئوری توسعه» می نویسد:
توسعه جریانی چند بعدی است که در خود تجدید سازمان و سمت گیری متفاوت کل نظام اقتصادی- اجتماعی را به همراه دارد توسعه علاوه بر بهبود در میزان تولید و درآمد شامل دگرگونی اساسی در ساخت های نهادی، اجتماعی، اداری، و همچنین ایستارها و وجهه نظرهای عمومی مردم است توسعه در بسیاری موارد حتی عادات و رسوم و عقاید مردم را نیز در بر می گیرد.

توسعه به عنوان یک جریان عمومی به مثابه یک مذهب و ایدئولوژی است که اصول و فروع و بایدها و نبایدهای خود را دارد و در تمام شئون فردی و اجتماعی تاثیر گذار است.

ب- پیشرفت و توسعه صنعتی
پیشرفت صنعت که شروع آن را از قرون هجدهم و نوزدهم میلادی در اروپا و امریکا می توان یافت اصطلاحا به آن انقلاب صنعتی گفته می شود البته این پدیده خود پدیده ای تابع بوده که از تحول شگرف دیگری که از آن به رنسانس یاد می کنند ناشی شد که شروع مفصل این وقایع در کتاب ارزشمند تاریخ تمدن اثر ویل دورانت آمده است مهمترین افرادی که در این تغییر مسیر تاریخی و بزرگ نقشی داشتند می توان از فرانسیس بیکن (1561-1626 میلادی) رنه دکارت (1596-

1650 میلادی) مارتین لوتر (1483-1546 میلادی) موسس مذهب پروتستان در اروپا که نقش عمده ای در این پوست اندازی تدریجی اروپا از قرون وسطی داشته اند اروپا با ترک کردن تفکرات و عقاید قدیمی رایج و شک در گذشته ی خود راه جدید و متفاوتی را پیش گرفت و افرادی چون بیکن ایده ی علم نه برای علم بلکه برای مطیع کردن طبیعت و استفاده مادی از آن را مطرح کردند و عملکرد سوء کلیسای کاتولیک و برپایی دادگاههای تفتیش عقاید و سرکوبی نوابغ و دگراندیشان و با گرفتن اندیشه های جدید که با شک و تردید در مبانی مقبول کلیسا همراه بود سرانجام مجموعه ای از این وقایع تاریخ اروپا را چنان پیش برد که واقعه ی

عظیم انقلاب فرانسه در سال 1789 نقطه ی عطف تحولات جهان مدرن گردید که نگرشی جدید را پی ریزی می کرد و آن جدایی عقاید و افکار دینی از دنیای مردم بود که به آن سکولاریم گفته می شود با شیوع این گسست در تمام جوانب انسان غربی افق های جدیدی پیشروی آنان شکل گرفت و جهان غرب بدین سان پیش آمد و پیشرفتهای علمی و صنعتی یکی پس از دیگری جلوه و رونقی را در پیش چشمان مردم آن دیار به وجود آورد که تقریبا نگاه همگانی چنین شکل گرفت که تنها راه پیش روی بشریت را تمکین به توسعه و پیشرفت با مدل غربی آن می باشد.

بارزترین نمود آن در تحولات و پیشرفت های صنعتی دیده می شود که با اختراعات و نوآوری های هر روزه به سرعت و غلظت فرایند صنعتی شدن اضافه می شود که تاثیرات شگرفی به شکل و نوع زندگی انسان ها گذاشت.
ج – جرم

1- تعریف جرم شناختی
برای جرم شناسی نه تنها جرائم قانونی که کلیه اعمال ضد اجتماعی نیز می توانند جرم به معنای رفتار ضد اجتماعی باشند هر چند برای آنها کیفری در نظر گرفته نشود قلمرو جرم شناسی بسیار وسیعتر از حقوق جز است. به عبارت دیگر در جرم شناسی «حالت خطرناک» و یا «ضد اجتماعی» فرد صرفنظر از قانونی بودن جرم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جرم شناسی با دید گسترده تری به پدیده های ضد اجتماعی نگاه می کند که بعضا ممکن است از سوی قانون مورد چشم پوشی قرار گرفته باشند ولی در نهایت این زنجیره به هم پیوسته است و آغاز عصیان درونی و خفیف یک فرد پایان پدیده ی مجرمانه و آسیب به بدنه ی اجتماع را به دنبال دارد.
2- تعریف قانونی

وجود نظریه پردازی های جرم شناسان در حیطه ی نظری جرم، سرانجام آن را باید در موارد قانونی و جزایی آن جامعه جستجو کرد که همه ی تحقیقات و بررسی ها عصاره ی خود را در شکل گیری یک ماده ی قانونی (تعریف جرم در اینجا) خواهند یافت زیرا تنها قانون می تواند به اعمال ضد اجتماعی برخی افراد را با تکیه بر ضمانت اجرایی که برای آن در نظر گرفته شد پاسخ دهد در اصلی ترین قانون جزایی کشو ما جرم چنین تعریف شده است: هر فعل یا ترک فعلی که درقانون برای آن مجازات تعیین شده باشد جرم محسوب می شود.

3- تعریف فقهی
جامعه ی دینی ما با تغذیه از منابع اسلامی و نقش وسیع فقه اسلامی در شکل گیری نظام حقوقی کشور ما همواره از نظریات فقهی در حقوق خود تاثیر گرفته است و توجه به مفهوم جرم از منظر فقهی در این گفتار خالی از فایده نیست اگرچه فقها در تعاریف خود از جرم همیشه صبغه ی شرعی را پررنگ در نظر می گیرند اما به معالج جامعه نیز توجه دارند به عنوان مثال این تعریف مخالفت با اوامر و نواحی کتاب و سنت یا ارتکاب عملی که به تباهی فرد یا جامعه بینجامد
دیدگاهها و نظریات فقهی به جهت تاثیر پذیری از جهان بینی و ایدئولوژی نشات گرفته از دین ممکن است تا حدودی قرائت های متفاوتی نسبت به پدیده های اجتماعی تعریف داشته باشند.

4- تعریف روانشناختی
با توجه به چند وجهی بودن پدیده ی جرم (مانند تمام پدیده های انسانی و اجتماعی) که توجه اندیشمندان رابه خود جلب نموده تاثیر گذاری جنبه ی درونی و روانی انسانی بر این پدیده را نیز نمی توان انکار کرد.

هر جامعه ای برای حفظ و صیانت خود و اصولا برقراری مناسبات سالم و هماهنگی میان افراد و افراد با نهادهای اجتماعی به وضع قوانین و مقرراتی می پردازد در روند اجتماعی پذیری و قبول هنجارها و ارزشهای کلی جامعه افرادی یافت می شوند که یا به علت ناتوانی جسمی- روانی و یا به علت نابسامانی محیط در تعیین و ارائه ضوابط دقیق هنجارها و یا به هر دو علت از فروگشایی کشمکشهای روند سازگاری عاجز مانده اند و کوشش آنان در جهت بازیابی هویت و ایستار اجتماعی خود به صورتهای گوناگون از جمله قانون شکنی تجلی می کند بنابراین جرم از دیدگاه روانشناسی اجتماعی بر دو عنصر فرد و گروه و چگونگی مناسبات این در با یکدیگر تاکید دارد.

انسان و جرم
در هر صورت با ارائه تعریفات گوناگون از پدیده ای اجتماعی به نام «جرم» می توان به این نتیجه رسید که بزهکاری در سطح جامعه اگرچه به عنوان پدیده ای منفی نمود دارد و برای همه ی عقلا و افراد انسانی واجب است که در محو و ریشه کن کردن این ضایعه یعام چه در بعد شخصی و چه در بعد عمومی تلاش کنند اما از بدو نزول و حضور انسان بر این عالم و در وقتی که جماعت انسانی به قدر انگشتان دو دست نمی رسید یکی از قبیح ترین جنایت ها بر اثرحسادت شکل گرفت و دست برارد به خون برادر دیگر آلوده گشت (اشاره به داستان هابیل و قابیل) و با گذر زمان از پیچ و خم های تاریخ اجتماعی جرم افزایش داشته و کاهشی بر خود ندیده است.

البته براساس نگرش های مختلف مکاتب انسان شناسی اکثرا براین نظر توافق دارند که وجود انسان متشکل است از ابعادی مختلف که همه ی آن ابعاد زیر مجموعه ی دو بعد رحمانی و شیطانی وجود بشر هستند همانطور که در منافع دینی تفکر ما به بعضی از مسائل نیک وبد انسان اشاره شده است مانند فطرت پاک انسان عدالت و اخلاقی بودن انسان و همچنین اشاره به جهول بودن عجول بودن ضعیف بودن انسان که هر فرد انسانی با نظر بر درون خود بر این نقاط روشن و تاریک وجود خود اذعان پیدا می کند البته وظیفه ی انسان ها در طول زندگی خود تربیت نفس خود در جهت تعالی می باشد که البته این مخالف با طبیعت راحت طلب و لذت جوی انسان است که خود عامل نخستین و ریشه ی بسیاری از معذلات انسانی و بحران های اجتماعی خواهد شد (همانطور که در زمان ما این امر به وضوح دیده می شود) که حتی از سوی نظریه پردازان کثیری در حوزه ی انسانی توجیه تئوریک و نهایتا عملی شده است تحت عنوان نگرش های فرد مد ارانه (Individualism) و مکاتب فلسفی که اصل را به لذت و خوشی می نهند

با پذیرش وجود سیال و غیرساکن و نقاط قوت و کاستی های وجود انسان و تنزل و ترقی های مکرر این موجود در طول زندگی خود لاجرم چطور پدیده ی مجرمانه را (که البته خود معلول علل گوناگونی چون عوامل زیستی و ژنتیکی ،‌ خانواده نامناسب، محیط مستعد و تاثیر گذار و وضعیت و تنگناهای اقتصادی و ;) در حد متعادل آن در سطح جامعه را باید انتظار داشت اما گاها این پدیده به شکل معنادار و خطرناکی رو به فزونی می یابد که چراغ های سرخ بحران های اجتماعی ناشی از جرایم را برای مردم و متولیان روشن می نماید که بحث این مقال نیز در مورد تاثیر و تاثر پدیده ی مجرمانه در رابطه به چگونگی وضع اجتماع و ساختار زندگی انسان می باشد و اینکه پیشرفت های روز افزونی صنعتی جوامع چه تعاملی با جرم دارند.

مبحث دوم- پیشرفت صنعت و تاثیرات آن بر افزایش جرایم
1- انفعال انسان ها در برابر تکنولوژی و گرایش به بزهکاری
پیشرفت صنعت که خود زاییده ی مسائل و تغییرات بنیادی دیگری در میان جوامع انسانی بوده است خود نیز در طی این تعامل با انسان تاثیرات زیادی بر بشر نهاده است در روزهای اول که انسان تکنیک را به خدمت گرفته بود بر این پندار بود که تکنیک به عنوان مرکبی رام او را به سر منزل مقصود می رساند (آندره مارلو، می نویسد: تمدن ما نخستین تمدنی در تاریخ است که به پرسش «معنی زندگی چیست؟» پاسخ داده است «نمی دانم!» ) اما داستان این چنین پیش نرفت و با گذشت زمان و فر به شدن هر چه بیشتر این مرکب رام سرکشی و نافرمایی خود را نشان داد و اوضاع را به نحوی دگرگون ساخت که به حاکمیت

مطلق تکنولوژی بر امور بشر انجامیده است «آوازه ی جدایی ارزشهایی اخلاقی و معنوی از مبانی عقلی و علمی» اولین بار از زنان پیشگامان فرهنگ و تکنولوژی و دانش جدید؛ کپلر، نیوتن، گالیله، فرانسیس بیکن و ; شنیده شد این نوا صراحت لازم را دارا بود. گرچه افراد یاد شده هرگز زدودن نقش خالق عالم و نفی حاکمیت و مشیعت او را بر جهان در ذهن خود نمی پروراندند اما ثمره ی جدایی علم وفن از ارزشهایی معنوی و دینی فاجعه ای را به بار آورد که امروز شاهد آن هستیم حاکمیت تکنیک بر اراده و آرمان های انسانی، تسلیم فرهنگ به تکنولوژی و دریک کلام تکنوپولی (Technopoly)
تکنوپولی که اصطلاح برگزیده ی آقای پستمن بوده است مبین این نظر است که با وارد شدن و در واقع سلطه ی تکنولوژی بر تمام شئون زندگی انسان دیگر انسان ها خادم تکنولوژی شده اند و تکنولوژی مخدوم انسان است.

با هجوم سیل تکنولوژی و پدیده های رنگارنگ صنعتی نو بر انسان ها حتی فرصت تحلیل و انتخاب را نیز از دست داده ایم و نوعی جبر دچار شده ایم سیر گسترش تکنولوژی واستفاده از ارمغان های متنوع صنعت و ماشین موجب دامن زدن بر انانیت ما شده است که دیگر این عقل و تدبیر انسانی نیست که در امور به آن متوسل شویم بلکه شهوات و خواست های بی پایان نفس اسن که مطیع آن شده ایم و این خود سرایت دیناسیم درونی تکنیک است که بر استفاده کنندگان از آن نیز مستولی شده است.

«فزون طلبی، رقابت خیز و خصومت آفرین است آدمی را در جاده ی سبقت گرفتن های کور و بی هدف می اندازد و نفس برنده شدن در رقابت را هدف او می سازد و هم از این رو ساختن ماشین های هر چه شتابکارتر، مولدتر و موثر تر ، چنان محوریت می یابد که آدمی را به دنبال می کشاند و جاده ای بی پایان را که از میان رقابت ها و خصومت ها و حسادت ها عبود می کند در برابر وی می نهد و همین است آنچه دینامیم درونی رشد تکنیک نامیده می شود»

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

97/3/13
3:50 صبح

ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی

بدست ali در دسته

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی :

بخشی از فهرست ترجمه Java CGI How To جاوا سی جی آی

Java CGI How To Java CG HOWTO
نوشته دیوید اچ. سیلبر:…………………………………….. By david H. Silber
javacgi-document@orbits.com @ orbits.com javacgi – document
1- مقدمه 1. Introduction
2. Setting Up Your Server to Run Java CGI Programs (with Wxplanations)
2- تنظیم سرور برای اجرای برنامه‌های Java CGI (با توضیح)
3. Setting Up Your Server to Run Java CGI Programs (The Short Form)
3- تنظیم سرور برای اجرای برنامه های Java CGI (مختصر)
4- اجرای یک برنامه Java CGI 4. Executing a Java CGI Program
5- استفاده از کلاس های Java CGI 5. Using the Java CGI Program
6- طرح های بعدی 6. Future Plans
7- تغییرات 7. Changes
1- مقدمه 1- Introduction
1-1- دانش قبلی 1.1. Prior Knowledge
2-1- این مدرک 1.2. This Document
3-1- بسته بندی 1.3. The Package
4-1- لیست میل 1.4. The Mailing List
2. Setting Up Your Server to Run Java CGI Programs (With Explanations)
2- تنظیم سرور برای اجرای برنامه های Java CGI (با توضیح)
1-2- ملزومات سیستم 2.1. System Requirements.
2.2. Java CGI Add – On Software
2-2- نرم افزار افزایشی Java CGI
3-2- غیر بسته بندی منبع 2.3. Unpacking the Source
2.4. Decide On Your Local Path Policies
4-2- تصمیم گیری در مورد سیاست های مسیر محلی
2.5. Testing your installation
5-2- تست نصب
3. Setting Up Your Server to Run Java CGI Programs (the short From)
3- تنظیم سرور برای اجرای برنامه های Java CGI (خلاصه)
4. Executing a Java CGI Program
4- اجرای یک برنامه Java CGI
4.1. Obstacles to Running Java
1-4- موانعی در اجرای برنامه های Java تحت مدلCGI
Programs Under the CGI Model
You can’t run Java programs like ordinary executables
Java does not have general access to the environment
شما نمی توانید برنامه های جاوا را مثل برنامه های اجرایی عادی
اجرا کنید.Java دسترسی عمومی به محیط ندارد.
4.2. Overcoming Problems in Running Java CGI Programs
2-4- حل مشکلات در اجرای برنامه های Java CGI
اسکریپت Java- cgi The java cgi script.

Invoking java cgi from an HTML form
تقاضای Java-cgi از قالب HTML
5. Using the Java CGI Classes
5- استفاده از کلاس های Java CGI
1-5- CGI 5.1 CGI
ترکیب کلاس Class Syntax
شرح کلاس Class Description
خلاصه عضو Member Summary
همچنین ببینید See Also
CGI () CGI ( )
Get Names () GetNames ( )
Get Value () Getvalue ( )
2-5- تست CHI 5.2. CGI Test
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
main () Main ( )
3-5- ایمیل 5.3. Email
ترکیب کلاس Class syntax
شرح کلاس Class Description
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
Email () Email ()
Send () Send ()
Send to () Send to ()
Subject () Subject ()
4-5- تست- ایمیل 5.4. Email – test
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
main () Main ( )
5-5- HTML 5.5. HTML
ترکیب کلاس Class Syntax
شرح کلاس Class Description
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
HTML () HTML ( )
Author () Author ()
Definition List ( ) Definition List ( )
Definition List term ( ) Definition List term ( )
EndList ( ) EndList ( )
ListItem( ) ListItem( )
Send ( ) Send ( )
Title ( ) Title ( )
6-5- HTML- Test 5.6. HTML – Test
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
main () Main ( )
7-5- متن 5.7. Text
ترکیب کلاس Class Syntax
شرح کلاس Class Description
خلاصه اعضاء Member Summary
همچنین ببینید See Also
add () Add ( )
add line Break () AddLine Break ( )
add Paragraph () AddParagraph( )
6- طرح های بعدی 6. Future Plans
7- تغییرات 7. Changes
1-7- تغییرات 4/0 تا 5/0 7.1. Changes from 0.4 to 0.5
2-7- تغییرات 3/0 تا 4/0 7.2. Changes from 0.3 to 0.4
3-7- تغییرات 2/0 تا 3/0 7.3. Changes from 0.2 to 0.3
4-7- تغییرات 1/0 تا 2/0 7.4. Changes from 0.1 to 0.2

Because of the way that Java is designed the programmer does not have easy access to the system’s environment variables. Because of the way that the Java Development Kit (JDK) is set up, it is necessary to use multiple tokens to invoke a program, which does not mesh very well with the standard HTML forms/CGI manner of operations. There are ways around these limitations, and I have implemented one of them. Read further for details. به دلیل روشنی کهJava طراحی می شود، برنامه نویس دسترسی آسان به متغیرهای محیط سیستم ندارد. به دلیل روشی که جعبه توسعه (JDK) تنظیم می شود، استفاده از نشانه های چندگانه در استنتاج یک برنامه جدید ضروری است که به خوبی با قالب های استاندارد HTML روش CGI عملیات ها مطابقت ندارد. راه هایی در این محدودیت ها وجود دارد، یکی از آنها را پیاده سازی کردم. بعداً جزئیات را مطالعه کنید.

Since I wrote the previous paragraph in 1996 , there have been many changes in the Java technology. It is likely that a better solution to running server – side Java programs is now available – perhaps your should take a look at servlets. از آنجا که پاراگراف قبلی را در 1996 نوشتم، تکنولوژیJava تغییرات زیادی یافته است. احتمالاً روش بهتری برای اجرای سرور وجود دارد، اکنون برنامه های جانبی جاوا در دسترس می باشد، شاید به سروست ها نظری اندازید.
1.1. Prior Knowledge 1-1- آگاهی قبلی
I am assuming that you have a general knowledge of HTML and CGI concepts and at least a minimal knowledge of your HTTP server. You should also know how to program in Java, or a lot of this will not make sense. فرض می کنیم که آگاهی عمومی و کلی از مفاهیم HTML, CGI و حداقل، معلومات اندکی از سرورHTTP خود دارید. همچنین باید چگونگی برنامه نویسی به زبانJava را بدانید با مقدار زیادی از اینها معقولانه به نظر نمی رسد.
1.2 This Document 2-1- این مدرک

The latest version of this document can be read at http://www.orbits.com/software/Java_CGI.html.
آخرین نسخه این مدرک را می توان در سایت
http://www.orbits.com/software/ Java-CGI.html خواند.
1.3 The Package 3-1- بسته بندی
The latest version of the package described here can be accessed via anonymous FTP at ftp://ftp.orbits.com/pub/software/java_cgi-0.5.tgz. The package distribution includes SGML source for this document. می توان با FTP بی نام در سایت ftp://ftp.orbits.com/pub/soft ware/Java- Cgi-0.5.tgz به آخرین نسخه بسته شرح داده شده در اینجا دسترسی یافت. توزیع بسته بندی شامل منبع SGML این مدرک می شود.
The package is distributed under the terms of the GNU Library General Public License. This document can be distributed under the terms of the Linux HOWTO copyright notice. بسته تحت شرایط گواهینامه عمومی کلی کتابخانه GNU توزیع می شود. این مدرک را می توان تحت شرایط نکته کپی رایت Linux HowTo منتشر کرد.
If you use this software, please make some reference to http://www.orbits.com/software/Java _ CGI.html, so that others will be able to find the Java CGI classes. اگر از این نرم افزار استفاده می کنید، لطفاً به سایت
http://www.orbits.com/software/ Java-CGI.html رجوع کنید بنابراین، دیگران قادر بوده تا کلاس های Java CGI را بیابند.
I have run out of time to mainatain and support this package, so this will probably be its final release. If anyone out there is sufficiently enamoured of this software that they wish to take over the maintenace of it, please contact me at javacgi_document@orbits.com.
برای حفظ و پشتیبانی این بسته زمان زیادی را صرف کردم، بنابراین احتمالاً این نسخه محصول نهایی آن خواهد بود. اگر فردی به حد کافی بر این نرم افزار علاقه مند باشد که بخواهد حفظ و نگهداری آن را بر عهده بگیرد، لطفاً با ایمیل javaCgi-dacument@ orbits .com با من تماس بگیرد.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

<      1   2   3   4   5   >>   >